عرض سلام و ادب...

توت فرنگی دارای نشا های مختلفی است که هرکدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند...

چاندلر

کاماراسو

سلوا

گاویوتا

آلبیون

و...

اما ما در این وبلاگ سعیمان بر آن است تا نشا سابرینا از جدیدترین نشا های موجود در خاورمیانه را به شما معرفی کنیم...نشا یی که به دلیل جدید و منحصربه فرد بودن آن در ایران به طور محدود وجود دارد.

از ویژگی های برجسته ی این نوع ریشه داشتن میوه بسیار باکیفیت,خوشمزه,زیبا و در اندازه بزرگتر نسبت به نشا های دیگر است.

نشا (ریشه)سابرینا

محصول این نوع نشا به طور قطع ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به دیگر نشا های موجود در بازار ایران دارد و همین موضوع باعث شده خواهان بیشتری در قسمت های مختلف بازار خصوصا در جاهایی که میوه به عنوان یک خوردنی تزئینی استفاده میشود همچون(شیرینی سراها)داشته باشد.

زیبایی محصول این نوع نشا کاملا به چشم میخورد و داشتن رنگ قرمز روشن و شکل زیبا و انحنای خاص این محصول است

مزه ی خاص توت فرنگی سابرینا بسیار متفاوت با دیگر توت فرنگی های پرورش یافته در کشت خاکی یا گلخانه ای هیدروپونیک است.مخصوصا اینکه در اکثر گلخانه های هیدروپونیک محصولی که تولید میشود کاملا بی مزه است.اما محصول ریشه ی سابرینا در صورتی که به درستی پرورش یابد دارای مزه ای فوق العاده خوشمزه است و لذتی که به شخص میدهد وی را مجاب میکند تا دوباره از این میوه ی خوشمزه بچشد.

همه این ویژگی ها باعث شده قیمت این محصول خصوصا در فصل زمستان که مقدار آن در بازار کاهش می یابد به طور چشم گیری نسبت به دیگر محصولات بالاتر باشد.

ویژگی برجسته نشا سابرینا این است که مقدار محصول در متر مربعی که تولید میکند نسبت به دیگر نشا ها بسیار بیشتر باشد.ضمن اینکه نشا سابرینا در یک مرحله ی تولید بارها گلدهی دارد و برای رسیدن به این امر تنها کافیست دما ی آن ثابت نگه داشته شود.

برای اینکه از این محصول شگفت انگیز و منحصر به فرد استفاده کنید و سرمایه گذاری مناسبی برای خود و انان که دوستشان دارید فراهم کنید سریعا با ما تماس بگیرید.